Welke vormen van contentmarketing kun jij inzetten?
Contentmarketing kunnen we verdelen in 3 segmenten. Ik leg je graag uit wat de 3 segmenten zijn en wat je voordelen en nadelen zijn als je kiest voor dit segment.
Keyword marketing
Artikelmarketing
Inbound marketing
1. Keyword Marketing
Keyword marketing is een specifieke vorm van contentmarketing waarbij ik inspeel op het laten groeien van jouw bedrijfswebsite. Keyword Marketing betekent dat ik jouw website vindbaar maak op honderden tot duizenden zoektermen die relevant zijn voor jouw diensten. Ja, je leest het goed, honderden tot duizenden zoektermen!
Door gebruik te maken van een passende contentmarketingstrategie, zoals bijvoorbeeld de ‘de gekookte spaghetti-aanpak’, laat ik je website flink groeien om zo stabiel meer verkeer te creëren. Wees niet langer bang voor een penalty of het stil blijven staan van je bedrijfswebsite, maar creëer jaarlijks continuïteit dankzij heldere doelstellingen en een Twentse doorzettingsmentaliteit.
2. Artikelmarketing
Krachtige content is content die blijft plakken. Artikelmarketing is een manier om in te spelen op branding met creatieve onderwerpen, maar ook een uitstekende manier om in te zetten voor linkbuilding. Artikelmarketing is er in verschillende prijsklassen en verschillende kwaliteitsniveau’s. Een krachtige campagne met een heldere boodschap en een duidelijke visie waar ik op in ga spelen, zijn belangrijke onderdelen om van jouw artikelmarketing een succes te maken.
De voordelen van artikelmarketing
» Je naamsbekendheid (branding)
» De kwaliteit hoe mensen naar je bedrijf kijken
» Concrete leads (Targeting bij het juiste publiek)
» Verbetering van je zoektermposities dankzij linkbuilding vanuit de artikelen.
Artikelmarketing is al mogelijk vanaf 500 euro per maand (excl. plaatsingsbudget)
Hiervoor ontvang je:
Een heldere strategie
Maandelijkse interessante websites
Krachtige teksten met een duidelijke boodschap
